Nowy rozdział: The dark spirit

Autor: Ella Nightmare


Fragment rozdziału:
- Jesteś pewna, że to bezpieczne?- spytał z troską w głosie Stefan.

- Oczywiście, że nie, ale trzeba spróbować, bo jeśli z naszymi ciałami coś się stanie, to dla nas wszystkich źle się skończy- odpowiedziała, a na twarzy Rebeki wykwitł dziwny uśmieszek. Pewnie już cieszyła się na myśl, że mogę nie wyjść z tego cało, myślała Kath.
- Dobrze, ale jak chcesz go znaleźć?- zapytał Stefan. Widać rozumiał to, że ktoś musi się poświecić, ale po wyrazie jego twarzy zastanawiał się dlaczego to Kath się na to zgodziłam. Dlaczego? To proste, dlatego, że tylko Kath wiedziała jak włamać się komuś do snu. I żeby nie było, nie robiła tego dla żadnego z tej żałosne trójki. Robiła to dla siebie, a oni załapią się przy okazji.
- Musze się po prostu skupić na Caspianie, ale nie w tym rzecz. Muszę to zrobić w nocy, gdy będzie spał- wyjaśniła Katherine.
- To się rozumie samo przez się- odpowiedział Damon i spojrzał na swój zegarek.- Mam dziesiątą w nocy, więc podejrzewam, że jeśli jest dorosłym wampirem, to jeszcze nie śpi?- zapytał, a ja przytaknęłam.- W takim razie Stefan z Rebeką idą odpocząć, a ja zostanę z Katherine i poczekamy jeszcze z godzinkę- powiedział, a ja zarządził tak też się stało.

Obserwatorzy

Layout by Yassmine