Ogłoszenia.

Witam Was bardzo serdecznie. Na początku chciałbym przeprosić za tak długą przerwę w dodawaniu nowych postów. Każdy z nas jest tylko człowiekiem, więc mam nadzieję, że to zrozumiecie. Do tej pory bloga prowadziłam sama i uznałam, że czas to zmienić. 
Dlatego jeśli ktokolwiek z Was chciałby pomóc w tworzeniu katalogu, zapraszam Was do współpracy. Aby zostać współautorem bloga wystarczy mieć trochę wolnego czasu i chęci. 
Od współautora oczekiwałabym pomocy przy częstszych publikacjach. Nie martwcie się o miniatury. To zadanie dalej należało by do mnie. Jestem również otwarta na Wasze pomysły. Może chcielibyście ulepszyć jakoś bloga, czy dodać jakieś nowe tematy? Nie ma sprawy :)

Jeśli chciałbyś zostać współautorem bloga, wystarczy wysłać zgłoszenie na meila: secretserci@gmail.com. A w nim:

  • Podać jak macie na imię i ile macie lat.
  • Podać ile mógłbyś poświecić czasu Katalogowi.
  • Podać adresy swoich blogów (jeśli prowadzicie).
  • Opisać dlaczego to ty miałbyś zostać współautorem bloga.
  • Opisać ewentualne pomysły.
Czekam na ewentualne zgłoszenia. Będę bardzo wdzięczna jeżeli ktoś zechciałby pomóc mi w ulepszeniu bloga. 


Teraz przejdźmy do spraw bieżących. Większość z nich dotyczy Waszych zgłoszeń. 
  1. Bardzo prosiłabym o nie zgłaszanie dwa razy tego samego bloga. To naprawdę komplikuje mi pracę. Nie znam wszystkich blogów na pamieć, które są zgłoszone. I dopiero przy okresowym sprawdzaniu blogów, zauważam podwójność wpisów. 
  2. Byłabym wdzięczna gdybyście zgłaszali mi zmianę szablonu. Możecie to zrobić pod bieżącym postem. Bardzo chętnie wymienię sygnaturę przy zgłoszonym blogu. Ten punkt często wiąże się z punktem pierwszym, ponieważ często zgłaszacie blog po raz drugi po zmianie szablonu.
  3. Prosiłabym byście czytali bardzo uważnie swoje zgłoszenie przez opublikowaniem go. Chodzi mi o opisy waszych blogów. Po raz ostatni poprawiam błędy (zazwyczaj ortograficzne) w waszych zgłoszeniach. Szanujmy swoją pracę. Naprawdę chciałbym, aby był to profesjonalny Katalog.
  4. Czytajcie REGULAMIN. To zazwyczaj trwa chwilę a po zgłoszeniu będziecie mieli pewność, że na pewno przyjmę wasz blog do Katalogu. Proszę o podawanie hasła.
Może uważacie, że przesadzam ale wymienione problemy zdarzają się bardzo często. Mam nadzieję, że po przytoczeniu ich, będziecie zwracać na nie większą uwagę. 
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę udanego weekendu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Layout by Yassmine