Nowy rozdział: The Originals story...

Autor: Ella Nightmare
Fragment rozdziału:
- Co mi jest?- zapytał wyraźnie zniecierpliwiony Damon, a ja dalej udawałem, że mnie to nie interesuje, wpatrując się w moje paznokcie. Chociaż tak naprawdę, to mnie to nie interesowało, po prostu chciałem się uwolnić od Hanail, która ostatnimi czasy stała się bardzo natrętna.
- Na pewno chcesz wiedzieć?- zapytała Bonnie grobowym tonem.
- Gadaj- odpowiedział stanowczo, a Bonnie westchnęła głęboko.
- Usunęły ci kły- odpowiedziała szybko na jednym wdechu.
- Co?!- wrzasnął Damon.
- Usunęły twoje wampirze kły, dzięki zaklęciu którego zdjąć nie potrafię. Wygląda na to, że teraz będziesz musiał pić z torebek- powiedziała, a na twarzy Damona wykwitło prawdziwe przerażenie.
- To nieprawda- powiedział przerażony i spróbował wyciągnąć kły, jednak jedyne co mu się udało, to obrośnięcie cienkimi żyłkami wokół oczy. Po kłach, nie było jednak śladu.

Obserwatorzy

Layout by Yassmine