Nowy rozdział: Każda miłość trwa tak długo na ile zasługuje...

Autor: Little Rebel

Fragment rozdziału:
Caroline: Obudziłam się z ogromnym kacem. Cholera moja głowa! Jęknęłam cicho i zakryłam się kołdrą, by uchronić się przed drażniącymi promykami słońca. Po chwili zaczęły docierać do mnie pojedyncze urywki z wczorajszej imprezy urodzinowej Damona. Alkohol, wszędzie był alkohol. Wreszcie po 15 minutach bezsensownego leżenia pod kołdrą wygramoliłam się z łóżka i poszłam do łazienki. Oparłam się o umywalkę, spojrzałam w swoje odbicie - wzdrygnęłam się. Kredka do oczu, tusz do rzęs były rozmazane po mojej twarzy. Pokręciłam głową i lekko jeszcze śpiąca zrzuciłam z siebie ubrania, po czym weszłam pod strumień gorącej wody, która od razu mnie ożywiła.
Po 30 minutach wreszcie wyglądałam normalnie. Zeszłam na dół do salonu, gdzie zastałam Klausa.

Obserwatorzy

Layout by Yassmine